Porsche 911 turbo s 2024

The 2024 Porsche 911 Turbo S delivers power at a fast rate: a base 573-hp 3.7-liter flat-six engine or a 640-hp version for Turbo S versions power its all-wheel-drive launches. 992 for sale right now - Follow the Market and get notified with new listings and sale prices.

Новый 911 Turbo S Cabriolet

  • Тест самого быстрого 911 – что шесть букв сделали с купе Porsche
  • Такого Porsche 911 ещё не было: раскрыты характеристики гибрида Porsche 911 2025
  • Спортивное рулевое колесо GT.
  • Top-of-the-range: the Porsche 911 Turbo S | Automotive World
  • Road test 2024 Porsche 911 Turbo S 992 —
  • 911 Turbo S PDK Specs

Porsche 911 Turbo S: почему нет смысла покупать его для «понтов»

В базовое оснащение нового Porsche 911 Turbo S входит двухцветная кожаная обивка салона, измерительный комплекс Sport Chrono и аудиосистема BOSE Surround Sound. Минимальная цена купе – 15 450 000 рублей, за кабриолет просят от 16 250 000 рублей. Спортивный Porsche 911 Turbo S у официального представителя Порше в Краснодаре. Цены на автомобили Porsche 911 Turbo S доступны на сайте. 3.75 (650 л.с.) Turbo S Cabriolet PDK. 16 250 000. PDK — робот 8-ст. Модельный ряд Porsche. Салон новой модели Порше 911 Турбо S 2024 имеет особый рисунок прострочки, который является своеобразной отсылкой к классическому 930 Turbo. Спортивный Porsche 911 Turbo S у официального представителя Порше в Краснодаре. Цены на автомобили Porsche 911 Turbo S доступны на сайте. Porsche’s flagship all-wheel drive 911 could be in for some hybridised assistance when it’s revealed in 2024. Porsche is working on an updated version of its 911 and this new 992.2 generation will get a top-spec Turbo S variant to head-up the range.

Комментарии

Porsche 911 Turbo S PDK is a 4 Seats Coupe available at a starting price of Rp 5,6 Billion in the Indonesia. It is available in 15 colors and Automatic transmission option in the Indonesia. If you’re looking for what describes a usable sports car that is fun in every way, fast, and good for day-to-day driving, then the Porsche 911 is that car; the 2024 Turbo S Hybrid inclusive fits that description. Porsche 911 Turbo S PDK is a 4 Seats Coupe available at a starting price of Rp 5,6 Billion in the Indonesia. It is available in 15 colors and Automatic transmission option in the Indonesia. В России 911 Turbo S Coupé предлагается по цене 15 450 000 рублей, включая НДС в размере 20 процентов, 911 Turbo S Cabriolet стоит 16 250 000 рублей, включая НДС.

Porsche 911 Turbo S Coupe (992) (2023) – Specifications & Performance

Клапанами избыточного наддува теперь управляют шаговые электродвигатели. Система полного привода с межосевой многодисковой муфтой теперь может передать на передние колёса до 500 Нм. Подвеска PASM с адаптивными амортизаторами и уменьшенным на 10 мм дорожным просветом входит в стандартное оснащение. Передний надувной спойлер дополнен управляемыми воздушными заслонками в переднем бампере, увеличена площадь выдвижного заднего антикрыла.

А при помощи пакета Heritage Design, который отдает дань уважения 60-летия 911-ой модели, автомобиль можно наделить специальной графикой, двухцветным салоном и золотым логотипом. Отдельно напомним, что под капотом спортивной модели устанавливается двигатель мощностью 518 лошадиных сил. Запись перемещена в архив.

Одно из добавлений — это Paint to Sample Plus. Это означает, что покупатель может окрасить кузов машины металлик на основе любого выбранного оттенка. А при помощи пакета Heritage Design, который отдает дань уважения 60-летия 911-ой модели, автомобиль можно наделить специальной графикой, двухцветным салоном и золотым логотипом. Отдельно напомним, что под капотом спортивной модели устанавливается двигатель мощностью 518 лошадиных сил.

The car has a redline of 9000 rpm same as the GT3 done by its naturally aspirated flat-six engine. The car is based on a Turbo but can only be had with RWD instead of AWD and only offers a 7-speed manual transmission which is not an option on Turbo models. The 3,745 cc 3. At the time of its reveal, the Sport Classic is the most powerful 992 with a manual transmission, followed by the manual GT3.

Шпионские снимки фейслифтинга нового Porsche 911 Turbo S

Новый Porsche 911 Turbo S: 650 «лошадей» — Авторевю Find 2024 Porsche 911 interior, exterior and cargo dimensions for the trims and styles available.
Porsche 911 Turbo S PDK Wow, the 2024 Porsche 911 Turbo S by MANSORY just oozes luxury and power!
New 2024 Porsche 911 Turbo S Redesign Technical specifications for the 2020-2024 Porsche 911 Turbo S (992) 2 door coupé. Find & compare performance, practicality, chassis, brakes, top speed, acceleration, suspension, engine, weights, luggage & more.
First Drive: 2024 Porsche 911 S/T - Vicarious Magazine Не имеет значения и цена — 15 450 000 рублей за базовое исполнение и 17 965 472 за конкретно этот экземпляр. Покупка 911 Turbo S ради «понтов» лишена смысла.
2024 Porsche 911 Turbo S Hybrid Porsche’s efforts go several steps further than a GT3 Touring, and not only does it result in a curb weight of 3,056 pounds, making this the lightest 992-generation 911 road car thus far (the GT3 weighs 167 more), it also gives the S/T character that’s unlike anything else in the range.

New Porsche 911 Turbo S facelift spied

The coupe comes equipped with 18-way adaptive sport seats, two-tone leather, Porsche Dynamic Lighting Plus, and carbon-fiber interior trim. The range-topping Turbo S model gets the job done with a 3. Decades ago, that kind of power was a surefire way to induce a notorious 911 mid-corner spin. This generation of the Turbo S offers active aero and all-wheel steering. At low speeds, the rear wheels turn in the opposite direction of the front wheels to create quicker turn in, but at high speeds, the rear tires turn with the front ones to keep a tighter line. The 2020 Porsche 911 Turbo S takes the best of the standard 911 and the Turbo configurations and somehow manages to outperform them both. This sportier, performance-based model relies on the power of a twin-turbo 3-8-liter flat-six, which squeezes out 580 horsepower and 553 pound-foot of pure twist.

When pushed to its limits, the Turbo S manages to reach a top speed of 205 miles per hour. From 0 to 60 miles per hour, it shines and completes the task effortlessly in 2. Power is distributed through a seven-speed PDK dual-clutch automatic and dispersed through all four-wheels. It is incredibly agile and flies around corners in a manner that can only be compared to that of a lavish hypercar. It also looks every bit the part of a high-class sports car, whether you opt for the coupe or the cabriolet body style. As if the Porsche Turbo S could get any better, drivers are also graced with a sumptuous interior that houses two seats in the rear.

In the pages of evo, the 911 has sidled up against many of these rivals in all its forms, but one of the greatest takeaways from all those tests was the impressive variety the range can offer. This variability, plus its everyday usability, makes the 911 very difficult to beat, even if flashier rivals are faster or more exciting. For individual reviews of each Porsche 911 variant, click on the links below:.

Features: The Porsche has equipped the 2024 911 Turbo S with an array of advanced features to enhance both performance and safety. Some notable features include Adaptive suspension system, Porsche Active Suspension Management, Automatically adjusts the suspension based on road conditions for optimal comfort and performance. Prices: As of now, official pricing details for the 2024 Porsche 911 Turbo S have not been released. Overall: The 2024 Porsche 911 Turbo S exemplifies the perfect balance between power, elegance, and technology.

Клапанами избыточного наддува теперь управляют шаговые электродвигатели. Система полного привода с межосевой многодисковой муфтой теперь может передать на передние колёса до 500 Нм.

Подвеска PASM с адаптивными амортизаторами и уменьшенным на 10 мм дорожным просветом входит в стандартное оснащение. Передний надувной спойлер дополнен управляемыми воздушными заслонками в переднем бампере, увеличена площадь выдвижного заднего антикрыла.

Porsche 911 Turbo S AT 2024

  • porsche 911 turbo s 2024
  • Porsche 911 Turbo S
  • 1,400HP Ford E-Transit SuperVan 4.2 Will Bring Its Colossal Wing To Bathurst Race
  • Porsche 911 Turbo S: почему нет смысла покупать его для «понтов»

Top-of-the-range: the Porsche 911 Turbo S

We must wait and see what Porsche has in store, to solve this argument. The rear bumper of this model has been made different from the existing car; the number plate is now mounted higher up, and the twin exhausts are directly arranged closer together. This 2-door model offers an excellent back view that makes parking easier. The Interior There are no pictures yet of what the interior of the 2024 Turbo S Hybrid will look like, not even that of the prototype. However, we do not expect serious changes to the existing car. So here is what you should expect; A Sat Nav system sits in this model, the one that is as good as what you would find in executed saloon cars from the popular brands of Mercedes and BMW, and there is nothing short of three infotainment screens on the dashboard. The seats are gracefully covered in standard leather upholstery, and this leather can be extended to other parts of the interior if you like, but at an extra cost. And for the interior colors, there are a wide variety of options.

Modest numbers in this era of big turbocharged power, but by gawd, this engine delivers. Ah, but the engine pulls hard from 4000 rpm, and finding a rhythm in this mechanical marvel is easy, such is its lofty and accessible dynamic harmony. No mysteries, no handing uncertainties — just a 911 that screams to be pushed harder and revved higher. Porsche is not going for top speed numbers, Nurburgring lap times or crazy down force figures.

This is before we get talking about the width of the tyres, which measure more than twenty-five centimetres across. The enormous rear tyres are a mind-blowing thirty-one and a half centimetres wide. Perhaps fearing such enormous rear tyres might effectively turn the Turbo S into a steamroller, Porsche also widened the track by ten millimetres at the front and an eye-opening forty-five millimetres at the rear. This serious add-on is matched by a similar arrangement at the front, which helps to reduce lift at high speed.

More evidence of optimised air management comes from the two massive intakes ahead of the rear wheels, sucking in air to feed the powerful twin-turbocharged flat-six. Specifically, displacement is 3,745cc, although Porsche has rather generously decided to round that figure up to 3. We know better. Anyway, with two massive variable-geometry turbochargers, the six-cylinder boxer pumps out 641bhp and 590lb-ft of torque, which is distributed between those ginormous wheels by an eight-speed PDK semi-automatic gearbox, the Porsche Traction Management PTM multiplate- clutch system and Porsche Torque Vectoring Plus PTV Plus , assisting with fully variable torque distribution. The result is a zero to 62mph time of 2. With favourable conditions, the Turbo S might be even quicker than buyers are led to believe. Truth be told, the Turbo S is bordering on being too quick and too fast. This sort of acceleration is just too physically demanding to be considered properly enjoyable anywhere other than a race circuit.

You can feel it rearranging your internal organs and thudding the back of your bonce into the head restraints.

Одно из добавлений — это Paint to Sample Plus. Это означает, что покупатель может окрасить кузов машины металлик на основе любого выбранного оттенка. А при помощи пакета Heritage Design, который отдает дань уважения 60-летия 911-ой модели, автомобиль можно наделить специальной графикой, двухцветным салоном и золотым логотипом.

Отдельно напомним, что под капотом спортивной модели устанавливается двигатель мощностью 518 лошадиных сил.

The New Porsche 911 Turbo S Is the Fastest, Most Powerful Edition Yet

These new cars come packed with updated features and design elements that impress. The updated sports car will offer more advanced autonomous driving technologies and new styling. The Next-Generation 2024 Porsche 911 Turbo S models will be the first to provide these features, which include adaptive cruise control, lane-keeping assist, and traffic sign recognition. Design Innovation and Performance Features Porsche is preparing to unveil their latest performance model, the 2024 Porsche 911 Turbo S.

Игорь Владимирский Фото: компания Porsсhe После дебюта Карреры нового поколения 992 минуло полтора года — пришло время для мощных Turbo-версий. Причем в компании не стали мелочиться и сразу представили топ-модификацию Turbo S, хотя и более простой вариант без приставки S тоже почти готов и будет презентован в ближайшее время. Зато «эска» сразу появилась в виде купе и кабриолета.

Главное — новый двигатель. Он сделан на основе более легкого трехлитрового «оппозитника» базовой Карреры: их роднит одинаковый ход поршня 76,4 мм, но диаметр цилиндров увеличен и рабочий объем составляет 3,75 л у предшественника было 3,8 л. Два турбокомпрессора — как и прежде, с изменяемой геометрией направляющего аппарата, но диаметр турбинного колеса увеличен с 50 до 55 мм, а компрессорного — с 58 до 61 мм. Кроме того, лопасти двух агрегатов каждый со своей стороны блока цилиндров теперь вращаются в противоположные стороны для оптимизации воздушных потоков.

Спорткар получит новые моторы, и, впервые, гибридную силовую установку. Её характеристики приводит ресурс Car And Driver. Самое главное — гибридный Porsche 911 не будет подзаряжаемым.

Features: The Porsche has equipped the 2024 911 Turbo S with an array of advanced features to enhance both performance and safety. Some notable features include Adaptive suspension system, Porsche Active Suspension Management, Automatically adjusts the suspension based on road conditions for optimal comfort and performance. Prices: As of now, official pricing details for the 2024 Porsche 911 Turbo S have not been released. Overall: The 2024 Porsche 911 Turbo S exemplifies the perfect balance between power, elegance, and technology.

First Drive: 2024 Porsche 911 S/T

Заказать. 911 Turbo S. от 18 390 000 руб. вкл. НДС. Заказать. 911 Turbo S Cabriolet. The higher voltage system is better suited to rapid charging, which isn't necessary for a hybrid whose battery is much smaller than an EV's battery. 2021 Porsche 911 Turbo S Cabriolet. The 2024 Porsche 911 Turbo S delivers power at a freakishly fast rate. A base 573-hp 3.7-liter flat-six engine or a 640-hp variation for Turbo S variations power its all-wheel-drive launches. Below Porsche Active Aerodynamics (PAA) provide an automatically deploying front spoiler, active cooling flaps and a doubleshelf rear wing raising. TECH SPEC. Model 2024 911 (992) Turbo S. Price Coupe range from £87,330, Turbo S Coupe from £168,900. Powertrain 3.8-litre flat-6. The 2024 Porsche 911 Turbo S delivers power at a freakishly fast rate. A base 573-hp 3.7-liter flat-six engine or a 640-hp variation for Turbo S variations power its all-wheel-drive launches. Get all details of Porsche 911 2024 Colour options. 8 colours of Porsche 911 2024 car are available in Malaysia which include White, Red, Black, Silver, Green, Racing Yellow, Lava Orange, Sky Blue.

2024 Porsche 911 Turbo S Reviews, Prices, Interior and Specs

New Porsche 911 Turbo S facelift spied Согласно официальному сайту немецкого бренда, самый дорогой вариант спортивного купе Porsche 911 S/T версии 2024 модельного года стоит 374 600 долларов или 35 129 988 руб.
Porsche 911 2024 Turbo S AT Price, Photos, Spec | Zigwheels Средний расход топлива по сертификационному циклу WLTP составляет 11,1 л/100 км у купе и 11,3 у кабриолета. Топ-модель подорожала более чем на два миллиона рублей. Цены купе 911 Turbo S начинаются с 15 450 000, кабриолета — от 16 250 000.
Porsche 911 2024 Turbo S PDK Price, Review and Specs for February 2024 The higher voltage system is better suited to rapid charging, which isn't necessary for a hybrid whose battery is much smaller than an EV's battery. 2021 Porsche 911 Turbo S Cabriolet.
2024 Porsche 911 S/T vs Porsche 911 Turbo Comparison Коллекция аксессуаров и одежды Porsche Lifestyle.

Похожие новости:

Оцените статью
Добавить комментарий