2024 acura integra type s

How Much Is a 2024 Acura Integra Type S? The 2024 Integra Type S starts at $50,800. It comes equipped with a 320-horsepower turbo-four engine, a short-throw six-speed manual transmission and performance features like Brembo brakes, a limited-slip differential and an adaptive suspension. Владелец сайта предпочёл скрыть описание страницы. Выпускать пятидверки Integra Type S будут в Америке, продажи на местном рынке начнутся в июне. Цена еще не объявлена, но Acura должна оказаться немногим дороже аналогичной Хонды, которая в США стоит от 43 тысяч долларов. Безусловно, Acura Integra Type S 2024 года, новый высокопроизводительный вариант возрожденного компактного автомобиля Integra, займет достойное место в нашем конкурсе «Автомобиль года».

Купить Acura Integra IV

2024 Acura Integra Type S First Drive Review: Multiple Personalities, Perfect Execution Полный обзор Acura Integra Type S 2024 года: возрождение легенды, детальный анализ характеристик, сравнение с предыдущими моделями, информация о ценах и доступности, а также экспертные отзывы и первые впечатления.
Acura Integra Type S | 2024MY How Much Is a 2024 Acura Integra Type S? The 2024 Integra Type S starts at $50,800. It comes equipped with a 320-horsepower turbo-four engine, a short-throw six-speed manual transmission and performance features like Brembo brakes, a limited-slip differential and an adaptive suspension.
2024 Acura Integra Type S First Drive Review: Multiple Personalities, Perfect Execution Integra fans revere the legendary third-generation Integra Type R, but the new 2024 Integra Type S represents a new high-water mark for Acura sports sedan performance.
Honda представила заряженную Acura Integra Type S 2024 модельного года Check out Acura Integra Type S Sedan review: BuzzScore Rating, price details, trims, interior and exterior design, MPG and gas tank capacity, dimensions. Pros and Cons of 2024 Acura Integra Type S: photos, video, comparisons, news.

Дорожные испытания Acura Integra Type S 2024 года

Both the 2024 Acura Integra Type S and the Honda Civic Type R are equipped with the same summer tires and 13.8-inch two-piece brake rotors with monobloc four-piston Brembo calipers up front and 12-inch discs out back. The Integra Type S is coming this summer as a 2024 model, and Acura on Monday confirmed it will arrive with 320 hp and 310 lb-ft of torque. Сообщается, что Acura Integra Type S 2024 достигает в ширину 1 900 мм (+ 70). Автомобиль имеет расширенную колею: 1 626 мм спереди и 1 613 мм сзади. В снаряженном состоянии он весит 1 460 кг. The 2024 Acura Integra Type S is only available with a traditional six-speed manual transmission. That decision may limit its appeal somewhat, but the Integra Type S will also carry some genuine car-fanatic bona fides thanks to its DIY gearbox. Cost to DriveCost to drive estimates for the 2024 Acura Integra Type S 4dr Hatchback (2.0L 4cyl Turbo 6M) and comparison vehicles are based on 15,000 miles per year (with a mix of 55% city and 45% highway driving) and energy estimates of $3.83 per gallon for premium unleaded in North Dakota.

Acura Integra Type S 2024 года появится в продаже с 19 июня 2023 года

Поступили новости о проведении тест-драйва новой модели Acura Integra Type S: сочетание современного дизайна, мощного двигателя, комфорта и безопасности, при сохранении классики. И Acura Integra Type S 2024 года, и Honda Civic Type R оснащены одинаковыми летними шинами и 13,8-дюймовыми двухкомпонентными тормозными дисками с моноблочными четырехпоршневыми суппортами Brembo спереди и 12-дюймовыми дисками сзади. Возрожденная Acura Integra — это зрелый горячий хэтчбек с премиальной ценой. Honda Civic Type R — выдающийся горячий хэтчбек, но не у всех есть желание водить машину с ярко-красными гоночными сиденьями и выступающим антикрылом сзади. The Acura Integra is a compact car (C-segment) manufactured by Honda under the Acura brand since 2022. The 2024 Acura Integra Type S is the antidote to my millennial doom. This car reminded me why I picked up a pen and jumped in the driver's seat to begin with: it is single-handedly its own golden era on four wheels. Ford Mustang EcoBoost High Performance Package и Acura Integra Type S оба воплощают в себе доступную производительность, но также подчеркивают эти вышеупомянутые контрасты, поэтому мы просто обязаны были противопоставить их друг другу.

2024 Acura Integra Type S Review: The Integra You’ve Been Waiting For

Cost to DriveCost to drive estimates for the 2024 Acura Integra Type S 4dr Hatchback (2.0L 4cyl Turbo 6M) and comparison vehicles are based on 15,000 miles per year (with a mix of 55% city and 45% highway driving) and energy estimates of $3.83 per gallon for premium unleaded in North Dakota. Acura Integra Type S 2024 года приводится в движение 2,0-литровой бензиновой «турбочетверкой» VTEC мощностью 320 л.с., компанию которой составляет шестиступенчатая «механика» с функцией подгонки оборотов коленвала при переключении передач. Is Honda Acura Integra Type S Live Up to Expectation. Look behind the hood and you will easily learn how marvelous the 2024 Acura Integra Type S is.

2024 Acura Integra Type S First Drive Review: Up To Eleven

In comparison to the Civic, Integra offers better floor and firewall insulation. Scales show a 29 pound weight difference between the two automobiles overall. But the weight difference is not just from insulation. The Integra body has higher strength and noise-attenuating qualities and is constructed from various stampings. A more flexible and composed daily driver is the result of everything taken together.

Red is the only interior colour offered with the white exterior.

Simply put, this is as good as it gets for any new car on sale today. Brake feel is excellent, with a firm pedal that inspires confidence. No front-wheel-drive car should have this much traction, but the dual-axis front suspension and limited-slip differential turn that theory on its head. In dry weather, accelerating out of corners can be done as aggressively as an all-wheel-drive car. The six-speed manual transmission is simply lovely, with precise throws and defined gates that makes driving fun at any speed.

The sedan comes well-equipped with features and tech that includes heated front sport seats, a 10. The Integra Type S is powered by a turbocharged 2. The engine is mated to a standard 6-speed manual transmission and the model is equipped with a limited slip differential and an innovative dual-axis front suspension design that Acura says improves road holding and greatly reduces torque steer.

A thicker front stabilizer bar further improves response. You can easily distinguish the Integra Type S with its more muscular fenders that add 71 mm of width to the body, plus larger front air intakes and a new hood scoop that together improve airflow by 170 percent for maximum cooling efficiency. The rear spoiler and diffuser are also unique to this model, not to mention the new Tiger Eye Pearl white body colour. Photo: Acura Optionally, customers will be able to select from a long list of Genuine Acura Accessories, including a carbon fibre rear lip spoiler and mirror caps, black illuminated front Acura badge, copper metallic finished 19-inch wheels and an Integra Type R-inspired titanium shift knob.

The 2024 Acura Integra Type S Is Here in All Its Glory

Автомобиль имеет высокий уровень безопасности и отличную маневренность, чего удалось добиться соответствующими настройками. Так, в арсенале модели значатся четырехпоршневые тормоза Brembo, мощные амортизаторы и адаптивная подвеска. Помимо этого, была увеличена ширина колеи. Были внесены некоторые корректировки в работу выхлопной системы, что обеспечило соответствующий звук двигателя. Авто доступно в переднеприводном исполнении.

Integra Type S имеет комплекс систем активной безопасности AcuraWatch, который включает адаптивный круиз-контроль, предупреждение о выезде с полосы, автоматическое торможение и др. Очевидцы отмечают удобство управления благодаря спортивной подвеске и электронным системам стабилизации. Мотор Integra Type S представляет собой турбированный четырехцилиндровый двигатель объемом 2 литра, который выдает 276 л.

Он работает в паре с восьмиступенчатой автоматической коробкой передач с возможностью ручного переключения. Ранее «LinDeal.

Brake feel is excellent, with a firm pedal that inspires confidence.

No front-wheel-drive car should have this much traction, but the dual-axis front suspension and limited-slip differential turn that theory on its head. In dry weather, accelerating out of corners can be done as aggressively as an all-wheel-drive car. The six-speed manual transmission is simply lovely, with precise throws and defined gates that makes driving fun at any speed.

The automatic rev-matching works well, while the clutch is on the lighter side despite the sporty overtones. While many modern turbocharged engines — including the 1.

Выхлопная система с грохотом тарахтит на разгоне, когда я подъезжаю к первому знаку остановки.

А тормозам достаточно мягкого шепота сверхчувствительной педали, чтобы остановить этот хэтчбек. Достаточно пробежаться всего пару сотен футов, чтобы понять, что этот Type S — это именно то, что я знаю: Honda Civic Type R в другой комплектации. Сравнения невозможно избежать, и сообщество Honda может потратить следующие 50 лет на споры о том, какой из них лучше — поверьте мне, однозначного ответа не будет никогда — но, несомненно, здорово, что мы все можем выбирать между этими двумя похожими моделями.

К счастью, какой бы ответ вы ни выбрали, ни один из них не будет неправильным. Первая ночь тестирования Type S выдалась прохладной, но я упрямый, держу окна открытыми, чтобы убедиться, что я впитываю каждый удар и хлопок, который есть в запасе уникальной выхлопной системы Integra. Чтобы бороться с этим прохладным летним ветерком, я включаю стандартные сиденья с подогревом в Type S.

Если бы тестовый автомобиль был оборудован таким оборудованием, я мог бы даже активировать дополнительный подогрев рулевого колеса. Тем не менее, кожаные сиденья Integra летом наверняка станут намного жарче, и без опции вентилируемых сидений сиденья Type R с тканевой обивкой могут оказаться более удобным вариантом. Что касается производительности, ковши Type R непобедимы как в плане поддержки, так и в плане комфорта.

Сиденья с электроприводом в Integra — это приятная роскошь но почему они не поддерживаются памятью? Половина удовольствия от сидений с электроприводом заключается в возможности легко переключаться между водителями, но если кто-то другой водит ваш Type S, вам придется снова найти идеальное положение для вождения самостоятельно, как ваш друг в Type S. По крайней мере, у Type S есть электропривод поясничной опоры, что очень удобно.

У Цивика нет ответа. Настройка амортизаторов Acura для Type S Уникальная настройка амортизаторов Acura для Type S — еще один аспект вождения, на который Civic не имеет ответа.

2024 Acura Integra Type S

2024 Acura Integra Type S Review - Our Road Test review of the 2024 Acura Integra Type S where we tell you all about it and compare to the Honda Civic Type R.
Acura Finally Unleashes the Highly-Anticipated 2024 Integra Type S самая производительная Интегра за всю историю!

Тест-драйв Acura Integra Type S 2024: авто для энтузиастов вождения

There will likely be differences between the two as well. In addition to its slightly higher power rating, the Integra Type S will also likely benefit from some chassis upgrades aimed at maintaining a high level of comfort while still delivering confidence in the corners. A short test drive in a prototype last year signaled good stability at triple-digit speeds.

If you want to feel one with your car, the Type S is an exceptional option for this reason. Shifter details.

Collins I found clutch engagement to be nice and linear while shifter throws are on the short side of medium-length. Driving the car in Comfort reminded me of the six-speed Acura TL I owned ages ago, in the best possible way. The sportier modes make the car a lot heavier in your hands. Acura did a great job calibrating the car to feel much more purposeful and powerful just with tweaks to its responsiveness.

Collins I personally preferred to run the suspension on its comfort setting, moderate resistance steering, and everything else full-sporty. And if you really want to throw caution to the wind—the stated top speed is a blistering 167 mph. Or you could get your adrenaline pumping at any speed by cranking up the ELS stereo, which is incredible. Modding Potential One of the most fun aspects of owning older Hondas and Acuras is modifying them.

Collins It will be cool to see high-tier tuners make monsters out of this 2. But honestly, I think most of us will be better off leaving our Type S vehicles stock. This car is just already so cohesively made and harmonized, and messing with any one thing will throw off that immaculate balance.

And even though the Integra is front-wheel drive as opposed to the all-wheel-drive Audi , BMW , and Mercedes or the rear-drive Caddy , the car puts its power down brilliantly. Like the manual versions of the regular hatch, the Type S comes standard with a true mechanical limited-slip differential, which helps split thrust evenly between the Michelin Pilot Sport 4S tires up front. As a result, flooring it out of an apex reveals benign, neutral handling that only rarely reveals a bit of wheel fight.

Think of it as a charming idiosyncrasy instead of a design flaw and the minor torque steer even starts to feel fun. With a thrilling powertrain and excellent handling dynamics, Acura would be doing the Type S a disservice if it came with subpar brakes. No problem here, with 13. Four-piston Brembo calipers up front chomp down hard on the rotating bits, with plenty of communication through the tires and chassis to help the driver balance the whoa-pedal appropriately mid-corner. The wider bumper corner openings are functional, feeding cool ambient air to the front brakes for even more consistent performance. But the Integra wraps those dirty bits in a slightly more mature wrapper.

The exterior also gets revised front and rear fascias that improve aerodynamics and channel air toward the brakes and radiators.

The vented aluminum hood and that new nose let more air flow through. More air flows past the intercooler, too, helping keep the engine running at peak performance. Last but not least is the cabin. Acura is a luxury brand, so while the Type S has chunky bolsters on its sports seats, they are trimmed in Ultrasuede. The shift boot is the same soft material, and there are Type S logos on the boot surround, steering wheel, and the seats.

Type S comes with a 10. Production starts soon and the cars should be in dealers in June.

Acura Integra Type S: обзор нового спортивного автомобиля

Collins The only aspect I was lukewarm on was the seat. Meanwhile, check out the intake situation. On the other side of the car, the red engine cover looks great and the VTEC turbo engine looks quite serviceable. A stick shift can make a bland car interesting, and a well-made stick in an otherwise-excellent car?

Just incredible. If you want to feel one with your car, the Type S is an exceptional option for this reason. Shifter details.

Collins I found clutch engagement to be nice and linear while shifter throws are on the short side of medium-length. Driving the car in Comfort reminded me of the six-speed Acura TL I owned ages ago, in the best possible way. The sportier modes make the car a lot heavier in your hands.

Acura did a great job calibrating the car to feel much more purposeful and powerful just with tweaks to its responsiveness. Collins I personally preferred to run the suspension on its comfort setting, moderate resistance steering, and everything else full-sporty. And if you really want to throw caution to the wind—the stated top speed is a blistering 167 mph.

Flooring it out of an apex reveals benign, neutral handling that only rarely reveals some easily controllable wheel fight. Think of it as a characteristic instead of a design flaw and the minor torque steer even starts to feel fun. Balance In All Things One of the most compelling attributes of the standard 2023 Integra is how pleasant it is to drive in a variety of situations. Its adequate powertrain and responsive chassis conspire to make every trip feel engaging and fun. But the Type S — with 62 percent more power — has its work cut out for it in terms of maintaining that balanced driving behavior. And even though the Integra is front-wheel drive as opposed to the all-wheel-drive Audi , BMW , and Mercedes or the rear-drive Caddy , the car puts its power down brilliantly. Like the manual versions of the regular hatch, the Type S comes standard with a true mechanical limited-slip differential, which helps split thrust evenly between the Michelin Pilot Sport 4S tires up front. As a result, flooring it out of an apex reveals benign, neutral handling that only rarely reveals a bit of wheel fight.

Think of it as a charming idiosyncrasy instead of a design flaw and the minor torque steer even starts to feel fun. With a thrilling powertrain and excellent handling dynamics, Acura would be doing the Type S a disservice if it came with subpar brakes.

Between the body additions and wide stance, the Type S looks fun, flirty, and sporty. The primary fender profile matches the regular Integra, with what look like tacked-on flares covering up the wheels. Better materials range from leather and microfiber suede for the front and rear seats, as well as nicely padded knee bolsters and door panels for the front passengers. The seats are also less aggressively bolstered, appropriate for a compact executive cruise missile. I found them to be more than adequate at providing both long-haul comfort and excellent G-force resistance. By comparison, the Audi S3 has just 8.

And with the longest wheelbase in its class, passenger space in the Integra is also near the top, with airy accommodations up front and a surprising amount of room in back for two passengers — its max since there are only two seat belts on the rear bench. You In? In many ways, the 2024 Acura Integra Type S competes in a class of one, as the only manual-transmission hatchback in its class. If DIY performance is important to you, then the Acura is a bargain at any price.

Not a bit on our proprietary figure-eight test that neatly combines acceleration, braking, and cornering within two 200-foot-diameter skidpads separated by 500 feet on center. Both cars posted identical 24. Predictably, the A-Spec trails these two by nearly 3. So What?

Given their nearly identical mechanicals, tires, and 10. With just one tenth of a second separating their best acceleration times, the Type S barely ekes out a win over the R. The big reveal was in the identical figure-eight numbers that combine all the various performances into a single precise test without a tricky launch. Same, same.

2024 Acura Integra Type S

How much does the 2024 Acura Integra Type S cost? The Integra Type S comes in one flavor, ringing in at $51,995 ($58,195 CAD) including destination. To indelicately ruin any suspense, the 320-hp, 2024 Acura Integra Type-S is a Honda Civic Type R for grownups. It’s everything—spec for spec—that makes the Type R so beloved in a more mature, buttoned-down, and tailored suit. Compared to previous Acura Integra models, the 2024 Type S offers a more powerful engine, enhanced handling capabilities, and a range of advanced technology features.

Acura Integra Type S 2024

But the Type S — with 62 percent more power — has its work cut out for it in terms of maintaining that balanced driving behavior. And even though the Integra is front-wheel drive as opposed to the all-wheel-drive Audi , BMW , and Mercedes or the rear-drive Caddy , the car puts its power down brilliantly. Like the manual versions of the regular hatch, the Type S comes standard with a true mechanical limited-slip differential, which helps split thrust evenly between the Michelin Pilot Sport 4S tires up front. As a result, flooring it out of an apex reveals benign, neutral handling that only rarely reveals a bit of wheel fight. Think of it as a charming idiosyncrasy instead of a design flaw and the minor torque steer even starts to feel fun. With a thrilling powertrain and excellent handling dynamics, Acura would be doing the Type S a disservice if it came with subpar brakes. No problem here, with 13. Four-piston Brembo calipers up front chomp down hard on the rotating bits, with plenty of communication through the tires and chassis to help the driver balance the whoa-pedal appropriately mid-corner. The wider bumper corner openings are functional, feeding cool ambient air to the front brakes for even more consistent performance. But the Integra wraps those dirty bits in a slightly more mature wrapper.

Harkening back to the iconic 3rd generation model, "Integra" once again is embossed in the front and rear fascias. Three interior options are available including Red, Black and Orchid. With 320 horsepower SAE net 6,500 rpm and 310 lb. A new high-flow exhaust system, exclusive to the Acura Integra Type S, unleashes the full potential of the award-winning 2.

The less restrictive straight-through exhaust design also enhances the driving experience with a stirring Type S-exclusive exhaust note. Acura is known for making great shifting manual transmissions, and the Integra Type S features the only manual transmission in its class, a precise, short-throw 6-speed with an automatic rev-matching system for an intimate and rewarding connection with the driver. The dual-axis system also greatly reduces torque steer, primarily through a 0.

Это наша единственная серьезная претензия: салон Integra слишком похож на салон более доступного Honda Civic, и каким бы хорошим ни был Civic, большое количество отличий между ним и этим более дорогим вариантом Acura вполне оправданы. Те же сетчатые воздуховоды выглядят очень похоже, большинство переключателей идентичны, а сенсорный экран мультимедийной системы используется совместно. Этот 8-дюймовый блок мал и не имеет многих современных функций. Также 10,2-дюймовая цифровая панель приборов менее настраиваема, чем у Mustang, в котором она может переключаться между несколькими ориентированными на производительность и ретро дизайнами, и также более удобна в использовании. Перейдём к сравнению на дороге Для этих легендарных именных табличек наследие является обузой. Когда Integra вернулась из перерыва, некоторые восприняли это как отход от низкопробного, прямолинейного подхода, которого она когда-то придерживалась.

Тем не менее, это возрождение позволило Acura взять на себя некоторые вольности в создании ощущения от Integra. В то же время Mustang непрерывно производится на протяжении шести десятилетий, и каждая новая итерация направлена на совершенствование классической формулы — настоящая революция является редкостью. Однако компоновка с передним расположением двигателя и задним приводом нуждается в небольших изменениях, и это лучшее, что есть в этом Mustang. В этом пакете есть бонусы, начиная с четырехцилиндрового двигателя с турбонаддувом. Он обеспечивает большой крутящий момент на низких оборотах, ощущая себя сильным еще до того, как турбонаддув раскручивается до максимума, и крутится ярко и резво до верха. Это контрастирует с меньшим двигателем Integra Type S, которому не хватает мускулистого ощущения Mustang, и требуется больше времени, чтобы турбонаддув набрал обороты, прежде чем он действительно начнет тянуть. Однако то, что находится между двигателем и колесами, является ключевым фактором, определяющим, почему одно транспортное средство лучше управляется, чем другое. Это не мерило того, что у Integra просто есть механическая коробка передач и поэтому она превосходит другие автомобили — автоматическая коробка передач Mustang просто плохая. Коробка передач часто не знает, на какой из своих 10 скоростей находиться, переключается на более высокую передачу слишком рано, прежде чем переключиться на понижающую, чтобы исправить ситуацию, а затем снова переключается на более высокую передачу несколько мгновений спустя.

Попытки ручного управления с помощью дополнительных подрулевых переключателей Performance Package тщетны. Отклик на запросы на переключение скоростей не очень быстрый, и для переключения на понижающую передачу требуется неприлично большой запас до красной линии. Кроме того, пластиковая, похожая на кнопку, активация лепестков не делает их удобными для использования. Механическая коробка передач, как та, которая предлагалась в предыдущем Mustang EcoBoost High Performance Package, действительно оживила бы этот автомобиль. У Integra Type S таких проблем нет. Она переключает передачи точно так, как ей говорят, когда ей говорят - именно так и должна работать механическая коробка передач. И это очень хорошая механическая коробка передач, сочетающая в себе легкое, прогрессивное включение сцепления с точным, практичным рычагом переключения передач, увенчанным идеально подходящей для ладони кожаной ручкой. Расположение педалей идеально подходит для переключения на пониженную передачу, а функция автоматической перегазовки которую можно отключить работает безупречно. Она поднимет обороты двигателя до красной линии при переключении на пониженную передачу.

Тормоза Integra также гораздо более отзывчивы и информативны, чем у Mustang. Ford оснащают несколько версий Mustang, которые мы оценивали, тормозами Brembo, и в целом они ощущаются отлично, но не в этом EcoBoost. Здесь задержка и непоследовательность действия затрудняли плавное торможение, что, по-видимому, является результатом нового электронного усилителя тормозов. Несомненно, тормоза эффективны, когда требуется сильное замедление, но за счет резкости в ситуациях, когда хватило бы легкого нажатия. Калибровка Brembo от Acura позволяет совершать плавные остановки в городе или мощные торможения при входе в поворот.

The double pivot framework likewise significantly diminishes force steer, essentially through a 0. The extraordinarily tuned Promotions gives exact control of ride and taking care of with streamlined damping bends to suit driving circumstances. Lightweight 19 x 9.

For uncommon slowing down execution, Acura Integra Type S utilizes gigantic 13. Bigger back rotors measure 12. Utilitarian pipes in the front belt further develop brake cooling execution by directing air to the front rotors. Punctured cowhide with hued sewing covers the controlling haggle Type S-explicit shifter handle, which is dull anodized and finished off with an indecent red shift design. Type S logos show up on the directing wheel, shifter boot encompass and the front seat headrests.

Похожие новости:

Оцените статью
Добавить комментарий